
Reviews

Samuelsson V
2 years ago

2.9
Ska sägas att den dracks rumstempererad så den visas inte från sin bästa sida. Ganska bra smak men beskan var lite tydligare än själva smaken och tog över lite mycket
Viktor F
@ Saluhallen2 years ago

4.3

En kullas ölresa
2 years ago
2.6

Kroghall
@ Fyrklövervägen 762 years ago
3.0
Ville
3 years ago
2.5
Conny8
3 years ago
2.5

Robert H
3 years ago

3.2

Lillis
3 years ago

1.0
Inte bra den faktiskt

Risfis
3 years ago

1.8
Klassisk lager Lillis. Tack