
Reviews
Roy M
6 months ago
3.5
Julens första

Ivankuku
7 months ago

3.5
Cerveza rubia
normal, nada que señalar al respecto

Pettersson W
@ German beer hall11 months ago
4.0
Armstrong C
1 year ago

4.3

Kalaeemeli
@ 35 millimeter2 years ago

3.0
Perus ketterää
MartyBeers
@ Wirströms Pub2 years ago

3.5
An old classic. Not strong tasting but refreshing
Arwe
@ Hofbräuhaus Berlin2 years ago

4.0
Drunkabilly
3 years ago
3.8

Olssons Öläventyr
@ Käfer / Munich Airport, Terminal 2, Section G3 years ago

4.5
En riktigt riktigt trevlig lager. Go lagersmak med en trevlig fruktig efterton. Kommer inhandlas när jag är hemma igen. Nu vankas franska rivieran. Skål!
(Tyvärr hann jag dricka upp båda).
Arouxx
3 years ago
4.0