
Reviews
Klischat
19 days ago

3.6
Beer for thought. Trotzdem etwas Beigeschmack. Aber super Dosendesign.

UC08
@ Jumbo Brielle2 months ago

2.8

Tomppa J
@ Janoinen Lohi2 months ago
3.3
Vaalea, utuinen, pehmeän makuinen. Eksoottista hedelmää, jänniä humalia. Pirtsakkaa.

Petri H
7 months ago
3.4

Huijben S
11 months ago
4.9

hugo brew
@ Hugo Brew1 year ago

2.9
Thomas Citters
1 year ago

3.2
Blonde simmie. Het zou mijn bijnaam kunnen zijn. Biertje zit iets boven het gemiddelde. Past nog meer bij mij. Random dagje in Naaldwijk. Straks voetbal, tijd moet snel gaan... 🥰

Weepapa
@ Venlo2 years ago

3.3
Een fris fruitig blond bier. Citrussmaak op de achtergrond, moutig en iets bloemachtigs met een droge afdronk.

Markku
2 years ago
2.4

Tuukka P
@ Olutravintola Oljenkorsi2 years ago

3.2
Belgiblondia Hollannista, eli Frontaal Brewingin Blonde Simmie. Vaaleaa, raikasta juotavaa. Pientä mausteisuutta, sitrusta ja belgihiivaa. Terassikamaa kesään.