
Reviews

Wiberg T
@ Piccoli Pizza Hannover8 days ago

2.8

V1lle
@ Coop Bahnhof Altstetten Westlink, Zürich20 days ago

3.3
Oikein mukavan makuinen pils. Helppo juoma saunakaljana

Gaelager7
@ Elsigenalp berghaus1 month ago

3.3
Bonne pils avec une petite amertume
Passe bien après la rando

Hugo
1 month ago

3.2
Un peu trop amère mais passe bien dans les circonstances

James B
4 months ago

3.9

Rauno
5 months ago
2.3
Kokolailla hajuton ja mauton. Lopussa jotain kipakkaa. Ei herätä vahvoja tuntemuksia.

Fynn Bierdurst
@ Coop Pronto Basel SBB9 months ago

3.8
Ist ganz gut, ziemlich weich. Moderate Herbe
Pitti
@ Coop Saas-Grund11 months ago
3.4
Ihan hyvää tämäkin

Adri la picole
11 months ago
3.3
Emanuele M
11 months ago
4.0