
Reviews
Eero
1 month ago
3.0
Hannu J
4 months ago
2.3

Koivu
5 months ago

2.8

Jedi Master 74
10 months ago
2.5
Voimakas maltaan maku, tymäkkä ohrapuuro. Jälkimaun Bitteri vähän liikaa mulle, mutta voltit ei juurikaan maistu. Siihen nähden ihan ookoo Strong, 💪
SeMake
10 months ago
2.0

Sven S
1 year ago

3.2

Jon T
@ Maxima X Narva2 years ago

2.5

Päivi K
@ Maxima X Narva2 years ago

3.1
Sir Silver
3 years ago
2.0

Simpuli
@ Maxima X Rakvere3 years ago

2.0