
Hops:Amarillo, Citra, Hallertau, Nelson Sauvin
Reviews

Bezdomnyi
@ 5piste59 months ago
4.4
Tätä oli metsästetty.
Kahden sormen vaahto, jättää epätasaisen täyspinnan, pitsiä koko matkalta. Väri valkoiseen taittava keltainen, samea. Tuoksussa makeita hedelmiä ilman ylipursuavaa makeutta, sekä jasmiinia.
Maussa reilu mutta hienostunut kukkainen aromi. Makeaa hedelmää kukkaisuuden jälkeen. Sokeri nousee huulille. Persikankuorta ja persikkaa etenkin maun loppupuolella. Hieman jalopuisia vivahteita, joissa mallas delikaatti mukana.
On kyl hyvä, ei ehkä ihan niin huippu kun odotin, kovat odotukset latasin. Hyvä kuitenkin!

Miika
@ Pien Shop & Bar10 months ago

3.3

hwæt
@ K-Citymarket Ruoholahti1 year ago

4.3
Aivan täydellinen humalointi, kielen solmuun vetävä hapokkuus ja samea kuin sumuinen sunnuntaiaamu kanadalaisessa kuusimetsässä. Aaah.

Beer't
@ Wild' Lab1 year ago

4.2
Bombe houblonnée canadienne.

Matthieu C
2 years ago

4.3
Délicieuse, comme on pouvait s'y attendre. J'ai du mal à décrire le goût, je dirais presque qu'elle est râpeuse. Elle est pas parfaite mais très bonne

ebelisle
3 years ago
4.3