
Reviews
Reinoja R
@ A le Coq Õlletehas1 month ago

3.7
Good dark lager
Samih
@ A.LeCog1 year ago
4.0
Miedosti maltainen ja karamellinen. Hyvän raikas.

Zurmeti
@ A le Coq Õlletehas1 year ago

3.0
Mandariini
@ A le Coq Õlletehas1 year ago

3.2

Ege
@ A.Le Coq Ölletehas1 year ago

3.0
Maltainen tumma lager

RööperinReiska
@ A.Le Coq Ölletehas1 year ago

2.4
Juotavaa, ihan hyvää ei mitenkään maailmaa mullistavaa
Vesa K
2 years ago
3.0
Micko
@ A le Coq Õlletehas2 years ago

3.5
Hyvä tumma olut erittäin autenttisessa ympäristössä.

Pallu
3 years ago
1.9