
Reviews
Gianlux1
2 years ago
3.0

LärsPepi
@ Alko Sello3 years ago
3.7
Antza
@ Alko Jumbo3 years ago

4.0
Kirkas, kullankeltainen juoma.
Kirpeä, omenainen tuoksu.
Maku pehmeän kaneliomenainen. Jälkimaku happaman makea, omenainen.
Todella hieno omenaisuus tässä läsnä.