
Reviews

Päivi K
@ Rimi, Nautica/Sadama, Tallinn13 days ago

2.9

Jon T
@ Rimi, Nautica/Sadama, Tallinn13 days ago

3.3

Denizae
@ SuPerAlko Lootsi 6, Tallinna4 months ago

3.2
Herkullisen värinen juoma. Itse en tunnista passionhedelmää tuosta. Makea, hieman alkoholi maistuu läpi.

Sheenaurb
@ Agios Nikolaus9 months ago
4.0
Yllättävän hyvä limppari.

Tommi S
11 months ago
2.4
Sylvain B
1 year ago
3.7
Sonja N
1 year ago
3.9

Juha K
2 years ago
1.8
NikoMLT
2 years ago

4.5
Тропический коктейль. Приятный на вкус. Довольно не дурный.

Tuska
3 years ago

3.2
Hyvä passion limppari