
Enigma-sarjan Blanche d'Origine on sameahkon vaalean keltainen, sitruksisen korianterinen, kukkaisen ja hedelmäisen aromihumalainen, belgialaistyyppinen suodattamaton vehnäolut.
Korianterilla ja sitrusten kuorilla maustettu sekä Alsacen aromihumalilla pyörrehumaloitu Blanche sopii erinomaisesti seurustelujuomaksi sekä salaattien ja itämaisten ruokalajien kanssa nautittavaksi.
Unfiltered
Reviews
Jonas
@ Stadin Panimobaari21 hours ago

3.2
Kesänraikas ja varsin sitruksinen. Kitkeryyttä blancelle sopivan niukasti.

EeroAnttiMatti
2 months ago

3.8

Jani R
10 months ago
2.7

Simohovari
10 months ago

2.0
Jos bissen nimi on ranskankielinen niin siihen verrattuna tää on huono. Mut muuten olis ihan hyvän makuista bisseä. Vetinen ja kitkerä. Ei kolise hattuun.

Marko K
11 months ago
3.2

Pate
@ Vakka-Suomen Panimo1 year ago

2.9
Aluksi oli reippaasti korianteri ja kuivakka, mut hiukan kun lämpes niin hedelmäinen ja kukkainen belgi

Jarno K
@ Vakka-Suomen Panimo1 year ago

3.8
Toinen ugilainen lasiin, nyt witbier-tyylinen kevätherkku.
Väri on jälleen vaalean samean hailakka. Vaahtoa tulee taas reippaasti.
Tuoksu on mieto, hieman makea. Suutuntuma on raikas ja kupliva.
Maultaan olut on pirskahtelevan makoisa ja hieman blanc-maisen katkera. Jälkimakuun löytyy suolaista korianteriakin, muttei häiritsevästi. Oikein kelvollinen kokonaisuus, raikas terassiolut!

HaloMiq
@ Vakka-Suomen Panimo1 year ago

4.0
Todella raikas ja maukas olut. Sitruksisuus on juuri sopivaa.

Teemu A
@ Stadin Panimobaari1 year ago
2.5
Kesäinen vehnä. Pieni maku jälkimaussa joka hieman tökkii.
Jasso
@ Stadin Panimobaari1 year ago
2.4
Kuiva, hapankirsikkainen sivumaku, hiilihappoinen, käsittämätön