
Reviews

Tuukka
@ DrinkOnline.eu6 months ago

3.6
Makeahko APA. Sitrusta, melonia ja kevyttä passionhedelmää. Vihreä tee tulee jälkimaussa melko voimakkaasti. Kermainen suutuntuma. Vähän tunkkainen, voisi olla raikkaampi. Ei huono, jos tykkää juoda teen maltaan ja humalan kera.
Tiilire
7 months ago
3.2

Lauruus
@ Vynoteka, Grostonas iela1 year ago

3.6

Lexa
2 years ago

3.5
Sitruunankuorinen, jopa hunajaan raipuvainen maku, kyllä tässä sencha maistuu 😋mielenkiintoinen

Tino
2 years ago

3.7
Hempsukkainen

Olutmasteri
3 years ago
3.1

Tommi M
@ Alus Tirgus Berģi6 years ago

2.8
Tee maistuu, piti siitä tai ei. Hyvä olut muutoin.

BeardedBeerGuy
8 years ago
4.5
Fräsch. Lättdrucken.

Soonas
8 years ago
2.0
Anttihas
@ Viisi Penniä8 years ago
3.5