
Reviews

volvo_mainjac
2 months ago

3.7

Prins Kajuku
@ Systembolaget Laholm1 year ago

3.6
Lite metallisk doft, men fin beska och fruktighet. Kanske något vass i smaken. Överlag bra.
And7010
2 years ago
3.3

Andy
@ Systembolaget Hallarna Halmstad3 years ago

4.0
Skum doft tyckte jag, men god och bra beska.