
Reviews

Mightykoala
5 months ago

2.7
Mallasta, ruohoa, rosmariinia ja muuta maustetta.
Minulle uusi panimo Virosta. Rosmariini pilsissä ei oikein sopinut omaan makumaailmaan. Tästä huolimatta ihan hyvä.
(2+7+2+6+10=27) 2,7

Äijänsuon oraakkeli
5 months ago
2.1
Mauste ei sytytä, ei omaan makuun
ozzy
@ SIP Tallinn5 months ago
3.3
Jt
11 months ago
3.0

HarriL
@ Baar Maal11 months ago

3.3
Matti
11 months ago
4.1
Eesti Tartto. Restaurant Puente

Elma S
@ Villa Maria Viljandi1 year ago
3.2
Teemu V
@ Villa Maria Viljandi1 year ago

3.1

Juho
@ Drink Bar & Grill1 year ago
3.0
Miksu L
2 years ago
2.0
Epämiellyttävä käyneen ruohon maku. Silti ihan keppis.