
Reviews

Handyhunk
5 months ago
4.1

Handyhunk
9 months ago
4.0

Amesinta
10 months ago

3.1
God ljus pilsner med en viss syrlighet, ingen beska eller brödig smak, utan frisk enkel och god.

Långhårig Skäggapa
@ Kiwi10 months ago

3.5
Bra öl från mitt nya favvo bryggeri i vårt naboland

Hamster09
@ RøøR11 months ago

3.3
Arnoud Martinius
1 year ago
2.3
Eldar
3 years ago
2.5
Henrikke
3 years ago
2.5

SteinarGF
@ Kiwi Ensjø3 years ago

4.0
Romain R
3 years ago
3.6