
Reviews

Timo M
@ Pub Hullu Hirvi8 months ago

3.0

Inferno
@ Pub Hullu Hirvi8 months ago

4.1
Yrttikaramelli tulee mieleen jota Lidl myy🙄🤔! On hyvä…..

Jnila
@ Pub Hullu Hirvi1 year ago

4.9
Aik pali sakka.
En tunnista pujoa, mutta ilmeisen hyvä maku siinä sitte on. Tämä helvetin hyvä tuote. Yrtit tuoksuu ja tuntuu ja maistuu. Perhanan perhana. Olik mnuul Raumal mittän asia?

Rudi
@ Olu Bryki Raum2 years ago
3.7

Gustavo
@ BXL Beer Fest 20233 years ago

3.5

DanTheBeer
3 years ago

3.9
Tought, stong malt, slightly fruity. Quite a close to finnish sahti.

Mindas1978
@ Gero Alaus Parduotuve, Klaipeda3 years ago

4.4