
Reviews

Stasp
28 days ago
4.0

Stephane N
3 months ago
3.5

Geoffrey
7 months ago
2.5
Feline B
@ St. Vitus11 months ago
3.8

Laars
@ Rimi, Pärnu Kaubamajakas, Pärnu1 year ago
3.6
Vahvasti persikkainen, ei liian makea. Sopiva kesäisen päivän välipirtelöksi.

Petteri A
1 year ago
3.5

Jukka K
@ St. Vitus1 year ago

2.8
Nyt ollaan taas reinheitsgebotin ulkopuolella ja yleensä se tarkoittaa etten tykkää. Tämä witte on kuitenkin yllättävän miellyttävä, hedelmäinen. Yhden tälleen testimielessä maistelee.
logan pucheu
1 year ago
4.1
jaskako
1 year ago

2.0
Hunajainen väri, pikainen vaahto ja säilykemangoinen, makea tuoksu. Ensihaukku on kovin väljä ja hetken saa pohdiskella maistuuko miltään. Jonkunlaisena mehunkorvikkeena voisi mennä. Tai kesäiltana saunan päälle.

Ihoden kaljakeisari
1 year ago

1.9
Huhhuh, kylläpä tässä onkin persikkaa. Ei nämä kyllä oikein itselleni sovi.