
Reviews

Tino.O
5 hours ago
3.5
Täyttä olutta vaalea lager ilman ylimääräisiä makuja.
Ramm
@ Eichbaum Brauhaus8 hours ago

2.9
Costcutter7
6 months ago
3.9
Juho N
10 months ago
3.1

van_Petric
1 year ago

4.0
Ice-cold and crisp. What could be a better way to wrap up a long work week?

Taix5000
1 year ago

3.2

Markus K
@ SuPerAlko Ainaži1 year ago
2.0
Varmaan hyvää jos pitäisi vehnäoluista, en vaan pidä…

Wate
@ SuPerAlko Ainaži1 year ago

3.1
Hyvä aloitus lauantai illan viettoon 👍🍺 Hyvin pehmeä maku👌

Mark O
@ SuPerAlko Ainaži1 year ago

3.0
Helppo ja pehmeä, jatkoon

Luqueze D
2 years ago

3.1