
Reviews

Tomi V
3 months ago

3.5
Vallan hyvää!

Poukonen
6 months ago

2.9
Priit A
7 months ago
3.5
Make
1 year ago
3.0
Teemu V
@ Kolu Küla Köök1 year ago
3.1

Juho
1 year ago
2.1

Äijänsuon oraakkeli
1 year ago
3.0
Aromikas ja tuhti lager

Simohovari
1 year ago

4.0
Hyvän makuista bisseä! Makeahko ja miedosti hunajan tyylinen maku. Raikas, menee ikenille. Ei kolise hattuun.
Raul R
1 year ago
4.0

Riku T
@ SuPerAlko Uus-Sadama1 year ago

3.9
Mukavan makuinen bisse käsillä taas ;)