
Reviews
Rantanen P
24 days ago
3.2

Mikael S
8 years ago
4.0

Kalmar
8 years ago
3.5

Willy
8 years ago
3.0

Bisanderi
8 years ago

3.0
Loistava ohraliemi syksyn kaamokseen.

Furi
9 years ago
3.0

Kepappi
9 years ago
3.0

Jokinen
@ Pick N Pay9 years ago

3.0
2.0
Reili kuukausi sitten ollut parastaennen päivä.
Hunajaisen makeahko maku lievällä hiivaosuudella.
Ja jälkimaku mukavan katkeroinen ja suht pitkäkestoinen.
Maukas olut ja yllättävän tukevarunkoine maitokauppavahvuiseksi.

Pellervo
9 years ago
3.5
Hyvinhän ne tytöt panee!

Henri N
9 years ago
3.5