
Reviews

Tuomas
@ Anttilan Marjatila8 days ago

2.0
Makean puoleinen bisse, metallinen. Ei jatkoon.

Tontsenteri
@ Aldi Orihuela Costa1 month ago
2.9
Perus keskiketterää..Kylmänä uppoo kuin väärä raha..😜
arenasj
2 months ago
2.7
Koski J
@ Aldi, La Cala de Mijas3 months ago
3.0
Ei niin hyvä. Jälkimaku kitkerä.
Pekka Län
3 months ago
3.8

Pertti E
@ Arroyo de la Meil5 months ago
3.0
Kirpeä ja hedelmäinen pils jossa voimakas jälkipuraisu

Ihoden kaljakeisari
@ Cordial Marina Blanca6 months ago

1.5
Melko lailla mauton bulkki. Vetistä on.

KarlThomas
10 months ago
2.3

ALEX POTTER
1 year ago

3.6
Piso Benidorm Mediterráneo 43.

Jose Fuster
1 year ago
2.5