
Reviews

Simon K
2 months ago

5.0
Easy to drink and great taste of spruce shoot, a bit different flavor from what you usually get! best flavored beer I've ever tasted.
Erä-Nestori
@ Systembolaget Storgatan Luleå11 months ago

3.9

Joni V
@ Systembolaget Umeå, Centrum1 year ago
3.3
Alkuun maku jopa vetinen ja mietin, et mahtaako tää olla tätä kokonaan. Hiljalleen makuun tulee runkoa ja luonnetta.
Oikein toimiva kokonaisuus.
Nurbellexa
1 year ago
3.0

Kalmar
@ Systembolaget Umeå, Centrum1 year ago

3.4
Poikkeuksellisen hyvä Ruotsin laakeri🇸🇪🍺👍 Tästä alkaa matka kohti seuraavaa vuotta!
Tossavainen
2 years ago

4.0
Tefterik
2 years ago
3.6

Esko N
@ Systembolaget Haparanda2 years ago

3.5
Oranssinkultainen ja utuinen neste. Tuoksussa kiva metsäinen vivahde. Alkupuoli on hieman vaisuhko mutta loppupuolella humalointi ja hapan sitruksinen kerkkäisyys toimii oiken mukavasti. Jälkimaussa kivaa maltaista nostetta ja humaloinnin sekä kerkän jälkikaikuja, hyvä ja tasapainoinen herkullinen mutta miedohko sekoitus. Kevyt mutta oikein maistuva.
Strongy
2 years ago
3.0

Sebbe
2 years ago

4.8
Myki bra!!