
Reviews

Marcius
1 month ago

2.5
Blemba, pirmas gurkšnis toks geras buvo, bet po to jau tragedija. Toks alkoholinis sniegelis, net nežinau, kaip kitaip perdėtą saldumą įvardyt. Nebaigiau net gert…

Pertti E
2 years ago
2.4
Alkupuraisu oli hyvä mutta sitten tuli ylimakea imeläinen makua suuhun

Tommi M
@ Akropole Riga2 years ago

2.8
Makea hunajainen nektari joka kaipaa särmää kuten sitrusta tai katkeroa. Maassa maan tavalla, joten balttimakuun laadukas ja kovin makea hunajaolut.

Nyyski
@ Alko1000 Ainaži2 years ago
2.4

Jonne S
@ Alko K-Citymarket Heinola2 years ago

2.3
Olipas imelää. En tykänny. 🤷♂️

Eleonorka
2 years ago
0.5
Prze okropne 🤢 mega za słodkie piwo fujjjj
Tupatelkkä
@ Rantasauna2 years ago

1.2
Mallas ei maistu, hunajainen ja melooninen. Lopussa myös sitruunaista kirpeyttä. Aika makea. Raikkaus puuttuu.
Matti
@ Tampere2 years ago

3.5
Bought, Jürmala
Stobelius
2 years ago
2.8
Näpä
2 years ago

3.8
Hunajainen herkku.