
Reviews

Jnila
2 months ago

3.4
”Vähän” yliaikainen.
Tuoksuu inkiväärille, raikkaalle.
Kevyt tuntu, pärisevät poreet
Vähä ku spritea, mihin ois laitettu limeviipale. Ukko: vähäsokerinen sima pienellä inkiväärillä.

Sir Guru Kabu
@ Andersonscraft.com2 years ago

2.6
Erittäin kuiva, hieman sitruunaa ja inkivääriä ihan siedettävä määrä.
Jotenkin pieni hiivan maku jäi myös suuhun.
On vähän kuin inkiväärillä maustettua simaa ilman makeutta.

Indrek K
@ Home2 years ago
1.5

JumaltenNektari
3 years ago

3.5
Hyvin simainen tuoksu, reilu kuoha, hyvin kuiva, melko hapan, sitruunainen, limettinen, hennon inkiväärinen, raikas maku. Aika kiva.

Tino.O
3 years ago
3.0
Lähes simamainen ensivaikutelma mutta happamampi sekä ikiväärin vivahteella.

Tino.O
3 years ago
3.0

lehtsa74
@ Rimi, Nautica/Sadama, Tallinn3 years ago

2.5

Indrek K
@ Home3 years ago
1.6

Pasi Salosta
@ Pärnu3 years ago

0.7
Aivan liian hapanta, omaan makuun.

Göbbelsberg
3 years ago
2.0