
Reviews

Litowel
3 months ago
3.3

Herrasmies85
@ Alko Prisma Liisanlehto Vaasa3 months ago
3.5
Todella pehmeä ja raikas kevyt juoda en niin paha yuzu ja Inkivääri maku

Heidaam
@ Prisma Liisanlehto Vaasa8 months ago
4.0

Mela
8 months ago
3.0

Tuska
@ Prisma Seppälä Jyväskylä1 year ago

3.4
Oudon makuinen mut väliin hyvää makeaa raikasta

Dj Baty
2 years ago
4.2

Marika Ö
2 years ago

4.1
Fresh

Nakkimaja
@ Prisma Lappeenranta2 years ago
3.0
Muuten ihan hyvää, mutta joku outo jälkimaku puskee esille.

Taru_Tuulikki
@ Prisma Lappeenranta2 years ago
3.0
Ei makea, omanlainen kirpsakka juoma.

Baba Jaga
@ Prisma Forssa3 years ago

2.0
Tiskivedeltä maistuu