
Reviews

Tomi N.
22 days ago

3.5

keijoking
@ DrinkOnline.eu1 month ago

3.0
Kuohkea 3 sormen paksuinen vaahto kastanjan ruskeassa kuultavassa, virkistävässä ja kuivaavassa oluessa.
Miedon sitrus hedelmäinen maku, greippi vain aika vähissä. Hyvä tropiikin hedelmä seoshan tämä on.
Humalamainen ja raikas.
Kharpov
1 year ago
3.1
AGUILHERME
@ Mährischer Spatz 1925 | Wien1 year ago

4.3
Frikin' strong... frikin' good... truly a jumping monkey... 😋
KalchBeerReuth
2 years ago
4.2
Kleinbier
2 years ago
1.2
Nur weil es auf der Liste steht

Norbier
2 years ago

0.3

P to the Rick
2 years ago

3.3
Leckeres Feierabend IPA. Der Amarillo Hopfen ist gut herauszuschmecken. Geruch ist nicht überwältigend. Geschmacklich ok. Nachklang ist schnell weg.

oipaT
@ The Globe Bookstore and cafe2 years ago

4.0
Kirjakaupan läpi baariin ja kuusi hanaa tulee vastaan. Apina on tämän panimon logossa. Kuparinen kirkas juoma saa päälleensä pari sormea korkean vaahdon.
Selkeä siivu tropiikkiä ja siihen sopiva maltillinen katkeruus.
110 Kč

jarmokh
2 years ago
3.7