
Reviews

nesteytysvastaaja
@ S-market Korso20 days ago
4.5
On hyvä tuote👍🏻 Mutta aika makea😬

Kyrpäjooseppi69
2 months ago

2.0
Nonni jooseppi,,,,, elikkä riiseri a.k.a
🌈lesbolimppari🌈ranked ranskalaisin viivoin ja kenoviiva arvosteluin.
Maku 3.5/5
Alkoholisoituminen 1.5/5
Väri 3/5
Hinta 0/5
Pullo=pikkurilli nousi pystyyn
Ehkä hieman yliarvostettu, ihan ok anaslimu kesäiltamoihin.👩❤️💋👩

isoelias
@ K-Citymarket Joensuu Keskusta7 months ago

3.9

Tassu
11 months ago
2.5
Limpparia
Osmo76
1 year ago
3.4
Oliver Goldstrand
2 years ago
3.1

Ida_Goldstrand22
2 years ago
1.0

ShandyShawty
3 years ago

3.6
COYI