
Reviews

Carl Stevens
7 days ago

3.0
Peruslitkua
Ihqn
8 days ago
2.6
Toimiva veto-olut, eikä hintakaan ole paha 👍

Kalle E
26 days ago
2.5

G-hamaa
29 days ago
2.2
Halvinta p****a Virosta. Mutta pidin. Maistukainen. On hieman jopa makua.

Rickzard
2 months ago

2.0
Viron kiertueelta bäkkäri oluita tämä.
Ei kummosta, mut sentään 5.vol.
🇪🇪🍺🤘

Liemiherra
@ SuPerAlko Lootsi 10, Tallinna2 months ago

2.0
Pakko oli ostaa kun irtosi 10eur/laatikko päiväyksen mentyä umpeen. Ei mitään vikaa aika perusliemi
Keppa
4 months ago

5.0

Sundsten R
4 months ago

5.0
Kimble 75
4 months ago

3.0
Helposti juotava, ei mitenkään erityisen vahvanmakuinen, mutta kiva makeus jälkimaussa, ja häivähdys tummaa olutta
Reigo
5 months ago
2.2