
Reviews

JuhaK
2 years ago
3.5

veltto62
10 years ago
3.0
Jouni S
@ Ølhus København10 years ago
3.5

Maya
@ Ølhus København10 years ago
3.5
Parani lämmetessään, ei siis kovin hapan, mut sopivan kirpsakka silti.
Sami R
10 years ago
3.5
Nallepallo
10 years ago
3.0
Outo "salvamainen" tuoksu (ja vähän makukin), ei kovin hapan, vaikka sitäkin löytyy. Hieman mitäänsanomaton. Ei mene suosikkien joukkoon soureissa.