
Reviews

Tuhtipoika76
@ Maijamaa3 days ago

3.1
On hyvä, prosentit ei maistu. 👌🍻

Heny
@ Maijamaa3 days ago

3.4
Maukas pääsiöisolut juhannukseenkin

Mikä ettei!
@ Maijamaa3 days ago
3.4
Hyvää pääsiäs...juhannusta

Allubix
@ Alko Atomi3 days ago
3.5
Jone
@ Alko Prisma Seinäjoki5 days ago
3.2
Kimble
10 days ago

3.4

Pykorock
11 days ago
3.0
Pune
@ Alko Lippulaiva13 days ago
3.9
Meripihkan väristä ja melko sameaa. Valkoinen kolmen sormen levyinen vaahto. Tuoksu kevyen maltainen. Maku hiukan makea, mallasta, hiukan puumaisuutta ja humalaa. Pehmeä alusta loppuun. IPA:n terävyys puuttuu, mutta hyvin mielyttävä, nimenomaan makujen yhdistelmänä ja pehmeytenä.
Mangustus
@ Alko Lippulaiva13 days ago
3.1
Vahva ja makea ipa. Varsinaiselta ipalta tämä keitos ei kuitenkaan oikein tunnu. Hyvä makeamman puoleinen olut joka sopii varmasti juhlintaan tai vaikka elokuva-iltaan. Pientä terävyyttä jäin kuitenkin kaipaamaan ipana markkinoidusta oluesta, sillä tämä tuntuu pehmeältä kuin hattara.
Oskarsson
@ Alko Prisma Kosila21 days ago

3.1