
Reviews

Richie B
@ Swojski Smak3 months ago

4.5

JUSTINJAYB
@ Swojski Smak3 months ago

4.0

Bobby B Smooth
@ Swojski Smak3 months ago

4.0

Anni P
7 months ago
4.0

HooDee
@ K-Citymarket Tammisto Vantaa9 months ago

3.5
Tuoksu ei ollut hyvä, jotenkin outo. Maku oli positiivinen yllätys, mandariini päällimmäisenä, makeahko.
Saunaoluena ihan ok.

Mestari
10 months ago
3.4
Vähän kuin sinebrychoffin crisp passionmango radler mut prosenteilla.
Iippa
10 months ago

3.1

Petri V
@ Bar Dom10 months ago
3.5
Mirdo
10 months ago
3.1
Etäisesti oluen makua taustalla hedelmäpommissa

TuukkaH
@ Prisma Tampereentie10 months ago

3.7
Erittäin miellyttävä hedelmäinen olut. Mehua ja bisseä, mikä vois mennä vikaan.