
Reviews
Teemu V
@ Hanko Brewing Company11 months ago
3.4

Nikke
@ Hanko Brewing Company11 months ago

4.0
Mangoa,persikkaa,sitrushedelmiä ja hieman cantaloupea sekä kypsää trooppistahedelmä.
Taustalla puhdasta sekä pehmeää mallasta sekä aavistus humalaa ja aavistus ruohoisuutta.
Mukavasti yllättävä neipa itselle uudelta panimolta. Joka on hienosti tasapainossa.

Zeikki
11 months ago
3.2

Lähteenmäki
11 months ago
3.5

Teemu K
11 months ago
3.5
Hildebrant77
11 months ago

3.5
Ihan hyvä.

Markus S
@ Hanko Brewing Company11 months ago
3.3
Tapza
@ Hanko Brewing Company11 months ago
3.9
Hedelmäinen, raikas neipa. Mainio olut hangosta
Matias2
2 years ago
3.9

Lasse K
@ Hanko Brewing Company2 years ago
3.4
Hanasta. Terassikalja. Raikas hedelmäinen neipa. Hedemäisyys saisi jatkua myös jälkimaun puolelle. Nyt enemmänkin olkinen. Hyvin maistuu silti.