
Viime vuona kun testattiin Nectaronia ekan kerran niin ei oltu vielä ihan näin haipeissa, mut tän humalan uusin sato on todellaki pankin! Oluen väri on todella keltainen ja hazy, tuoksusta löytyy keltaista melonia ja mausta nimestäkin jo pääteltävää nektaria sekä massiivinen määrä persikkaisuutta.
Hops:Nectaron
Unfiltered
Reviews

kaljap
3 days ago

4.3
Ihan todella hyvä. Suutuntuma natsaa, maut on maukkaita ja katkerot maistuu sopivasti. Hieno ja elegantti hedelmällisyys

Jabba
@ Prisma Holma Lahti4 days ago
3.4

B.B. Korhonen
@ Prisma Raisio Mylly5 days ago

4.6
Juhannus, Suomen saaristo ja Nectaron. Edellisestä kerrasta nyt napsun verran parempi. Täydellistä.

Markus S
6 days ago
3.7
Olipas maukasta. Tietoisesti ei tästä humalasta oo kokemusta ainakaan näin vahvasti. Hyvä on!
Olli322
@ Olarin Panimon Taproom Konepaja10 days ago

5.0
Erittäin maukas ja pehmeä. Kypsää hedelmää ja sopivan katkeroinen. Alkoholi ei tungettele häiritsevästi läpi. Etiketti tutun tyylikästä Olarin panimon settiä.

Viskisieppo
13 days ago

3.2

Jouni M
@ Medicin Man13 days ago
3.8
MakeK
18 days ago
3.0
Patu
22 days ago
3.6

KalleMM
@ Sale Vanha-Ulvila26 days ago

1.6
Kesä tuli ja Olari toimittaa 💪🏽