
Italo pilssejä ei ihan liikaa hyllyillä roiku ja lagerin vuoden eka kvartaali on jo loppupuollella, joten olkaa hyvät! Tässä pilsissä on käytetty Styrian Kolibri humala antaa tälle italolle sitruksisuutta, kukkaisuutta, raikkautta ja yrttisyyttä – eli kaikkea sitä hyvää!
Hops:Styrian Kolibri
Reviews

Joni V
@ K-Citymarket Länsikeskus Turku4 days ago
3.2
Kevyttä ja helppoa juotavaa. Maussa ohuesti sitruksisuutta, joten kesäjuomana toimittaa loistavasti.
Jani
5 days ago
3.0
Tapza
5 days ago
3.4
Sitruksinen pils. Kiva kesäinen janojuoma
Kodanlatinki
11 days ago

3.2
Perus varma Pilssi, janon sammuttaja. Helppo juotava.

Harri Amsterdam
12 days ago
3.0

Zwunda
@ Olarin Panimon Taproom Konepaja13 days ago

2.9
Ihan perus, taas tälläinen tasa varma

Vihreäkenkäinen Shrambo
@ Olarin Panimon Taproom Konepaja18 days ago
2.7

Stonehill
@ K-Citymarket Kivihaka Vaasa19 days ago

3.5
Myönnetään, olen heikkona näihin hentoihin ja raikkaisiin italobisseihin. Grande!
Mallasrotta
@ K-Supermarket Hanko-Hangö26 days ago

3.6

Pekkamoi
@ Olarin Panimon Taproom Konepaja1 month ago
3.0
Hyvä gluteeniton