
Italo pilssejä ei ihan liikaa hyllyillä roiku ja lagerin vuoden eka kvartaali on jo loppupuollella, joten olkaa hyvät! Tässä pilsissä on käytetty Styrian Kolibri humala antaa tälle italolle sitruksisuutta, kukkaisuutta, raikkautta ja yrttisyyttä – eli kaikkea sitä hyvää!
Hops:Styrian Kolibri
Reviews

Stonehill
@ K-Citymarket Kivihaka Vaasa2 days ago

3.5
Myönnetään, olen heikkona näihin hentoihin ja raikkaisiin italobisseihin. Grande!
Mallasrotta
@ K-Supermarket Hanko-Hangö9 days ago

3.6

Pekkamoi
@ Olarin Panimon Taproom Konepaja16 days ago
3.0
Hyvä gluteeniton

Napue
@ Olarin Panimon Taproom Konepaja22 days ago
3.7
Nice and fresh

Tuomo S
@ Olarin Panimon Taproom Konepaja23 days ago

3.6
Viljaisuutta ja kevyttä sitruksisuutta.
Grainy with light citrusy.

Kalija-Kaj
@ Aussie Bar24 days ago

3.9

Heidi M
@ Olarin Panimon Taproom Konepaja30 days ago

3.5
Tuli taas poikettua olarin panimolla pizzalla😻
Hyvä kalja pizzan kylkeen, ehkä vähän sitruksinen ja mukavan kepeä!
Nyt meen hoitaa sisäistä lastani ja kattomaan Michael elokuvan tokaa kertaa hee hee!!!💘🤪

R.Mikko
@ DADDY'S GREEN PIZZA1 month ago
2.5

Pekkamoi
@ K-Supermarket Pähkinärinne1 month ago
4.0
Ihan hyvä, istuu vappuun kivasti..
Tomi O
@ K-Supermarket Lehmus1 month ago

3.6