
Reviews
wellthatsbeertastic
10 months ago

4.5
Toinen sibeerialainen maistossa, ja voi pojat että maistuukin!
Kyllä ne vaan tällaset vahvemmat toimii.
”-Yllättävän hyvä IPA:ksi”, sanoi vaimokin. Joten onhan sen oltava maukas 😅
ig: @wellthatsbeertastic

pyksy
@ BeerGeek Bar1 year ago
4.2
Dysgueusie
1 year ago
4.4

Tuomas S
@ U Kunštátů - Craft Beer in Old Town1 year ago

4.1
Makeaa trooppista hedelmää paljon ja pienet jälkikatkerot. Huipputasapainoinen.
Kharpov
1 year ago
3.3

Chocos46
@ BeerGeek Bar1 year ago
3.5

Tuukka
@ DrinkOnline.eu2 years ago

3.0
Citra/Mosaic DIPA. Humalainen. Greippiä ja pihkaa. Melko makea ja katkeroakin löytyy. Hieman dänkkiä. Vähän tunkkainen.

Samuel V
3 years ago
4.3