
Reviews

Ana R
19 days ago

2.0
Ok 0,0%

Dave
@ Riga29 days ago
3.0

Jari K
1 month ago

2.8
Alkoton maku

Raudsepp M
2 months ago
3.2
Pune
@ K-Supermarket Lippulaiva6 months ago
2.2
Kuivan vaalean kuparin keltaista, oranssilla vivahteella .Valkea todella kuohkea vaahto, mikä jää lasin reunoille kiinni. Hiukan makea ja sitruksinen. Mallas maistuu miedosti. Maku jää kuitenkin laimeaksi ja vetiseksi.
NiksuMalm
@ K-Citymarket Iso Omena6 months ago

4.5
Aika mukavanmakuinen alkoholiton. Tykkäsin kyllä tästä todella paljon.

Roland
11 months ago
4.2
Jari H
1 year ago
3.4

Aapo S
1 year ago
2.0
ei kyl jaksa koko pulloo. makea
Jussi T
2 years ago
4.3