
Hops:Saaz
Reviews
aff3
@ Kurikan Lakkitehdas2 months ago
3.9
Yks huikka: olipas hyvän paahteinen ja maukas, vaikka hieman kylmää vielä. Eiköhän tämä lämmetessään parane, mutta nyt jo kova, jatkoon.

Popkorn
@ K-Supermarket Kauhava4 months ago

3.2
Mukava pienen paahdon saattelema tumma olut.

Stonehill
@ K-Citymarket Kauhajoki4 months ago

3.0
Melko makea ja mokkainen. Pieni vetisyys vie pisteitä. Ei paras tumma lager, mutta ei huonoinkaan.

Willy
@ K-supermarket Jalasjärvi4 months ago

2.9
Normi tumma lager.
Primarius
6 months ago
3.5

Antti P
@ K-Citymarket Päivölä Seinäjoki6 months ago
4.1
Päivitetään arvosanaa. Todella hyvä tumma lageri. Mukavan paahteinen maku ja ei liian katkeraa humalaa jälkimaussa.

Jyrki V
6 months ago
2.5
Liian makea ja suutuntuma heikko.
Sailes
7 months ago
3.7

Tomps
7 months ago
3.0
Carl Berg
9 months ago

3.2
Pehmeä, hieman mauton