
Reviews
Per-Olof B
@ Amiralen8 days ago

4.5

Takko
@ Systembolaget Kvillsfors, Jönköping1 month ago

4.6
Den är nästan perfekt enligt mina smaklökar. Fruktig, len, fin krona och välbalanserad. Inte gnällig men en uns mer beska hade gjort ett litet hopp till.
It's almost perfect according to my taste buds. Fruity, smooth, nice crown and well balanced. Not whiny but an ounce more bitterness would have made it a little more hoppy.

Phil1977
@ Chez Fifi2 months ago
2.9

Peter Karlsson
2 months ago

5.0

Juupe
@ Systembolaget Västerås3 months ago

3.6
Thom974
@ Beer craft5 months ago
4.5

Miika
@ Vinmonopolet Porsgrunn, jernbanegata6 months ago

3.2
MSieppi
@ Systembolaget E-service / Online1 year ago

3.5
Aika paksua mehustelua, tropiikin hedelmää, pientä tunkkaisuutta ja alkoholin lämpöä havaittavissa.
Dottore Stranoamore
1 year ago
4.0
God men lite anonym med tanke på alkoholhalten.
Joukku
@ Systembolaget E-service / Online1 year ago

3.7
Tuoksussa rutkasti hedelmää. Maku on pehneä heti alkuunsa. Makeutta jonkin verran mukana. Hedelmää paljon mukana. Persikkaa havaittavissa maussa. Katkeroa jonkin verran.