
Reviews
Timo N
@ K-Citymarket Kupittaa Turku20 days ago

3.0
Ihan jees
PAM1976
11 months ago
3.3
Corentin R
1 year ago
3.5

MalinMSL
2 years ago
2.5
B3NN4T
2 years ago

2.7
Romain R
3 years ago
4.1
Riku H
3 years ago
3.1

Gabe
3 years ago
3.0
maartze
4 years ago
3.0

Reiska
@ Coop Bromma4 years ago

3.2
Ohan tää ihan mainio amber. Maltaan maku ei kauaa viipyile, siis solahtaa aika nopeaan. Napakka humalointi, ibu 30. Jaksoin kantaa Kempeleelle asti, nyt oli jo aika sen luovuttaa.