
Reviews

JES
4 months ago

3.2

Krusecontrol
8 months ago

3.3

Casperengdahl
2 years ago
3.0

Hebbemetal
2 years ago

3.3
Tefterik
2 years ago
3.8

T. Holm
@ Holms hus.2 years ago
3.5

Andy
@ Systembolaget E-service / Online3 years ago

4.0
Beskan är tydlig och lite mörk smak av nötter och sirap.
And7010
3 years ago
3.1