DDH Hopchest DIPA 7.5%, Ārpus Brewing Co., Latvia
98 ratings
3.7
DDH Hopchest DIPA
7.5% Imperial IPA / Double IPA
Hops:Galaxy, Mosaic, Motueka, Nelson Sauvin

Reviews

Post author: LnBeer
LnBeer
1 month ago
DDH Hopchest DIPA, Latvia
4.5
Très belle approche …via : - la couleur jaune opaque, mousse comme on l’aime pas trop pas moins - à l’odorat : hyper aromatique, très herbacée, agrumes sur la fin de narine 😜 - au goût : puissant, amertume au top qui tapisse bien la palais…On retrouve bien ce côté herbacée …mais également des notes d’oranges (voir d’écorces) sur la fin de bouche Appréciée et validée 🤩

Post author: Eero
Eero
2 months ago
3.7

Post author: Paukku S
Paukku S
@ Maltainen Riekko
2 months ago
3.9

Post author: Lyde
Lyde
@ Maltainen Riekko
2 months ago
3.8
Rockin

Post author: Jampe
Jampe
2 months ago
3.8

Post author: Jani "Kankero" K
Jani "Kankero" K
5 months ago
4.0

Post author: Wesleyjochijms
Wesleyjochijms
5 months ago
DDH Hopchest DIPA, Latvia
5.0
Heeerlijk wel duur

Post author: Riku K
Riku K
@ K-Citymarket Pirkkala
6 months ago
DDH Hopchest DIPA, Latvia
4.2
Vuoden eka olut. Parasta ennen 30.11.26. Vaahto on täydellinen. Erittäin pysyvää ja paksua. Väri on haalean keltainen ja hennon samea. Tuoksu on hyvin perus trooppinen. Ananas, mango, sitrus, greippi, hedelmä karkkia, havua. Pehmeä mehu. Säilyke sekahedelmää. Maku on Ãrpus tyyliin kohtuu makea. Aavistuksen liian makeita itselle nämä monet on. Hyvin sellainen Himo tyylinen runko tässä. Helppo juotava. Kermainen runko tästä silti puuttuu vaikka on makea. Helppo Dipaksi. Mutta raikas. Syönti kypsää hedelmää. Ananas, mango, citrus, seetriä, hedelmien kuorta paljon, pieni puumaisuus. Katkero on hento. Jonkin verran sitä kuitenkin on. Kalkkisuutta, greipin kuorta. Mun mielestä hyvää perus tekemistä. Ei mitenkään erityisesti tykitä mieleen tämä DiPA. Laatua kuitenkin ja tasapainoa on. Lämmetessään tämäkin on kyllä aika kova. Kylmänä sellainen 3.8 kamaa mutta lämpöisenä aavistuksen parempi. Tasapaino on kyllä kova. Annan lopputuomioksi 4.2. Medium runko. Kovaa perus tekemistä. Siinä ja tässä on onko liian makea itselle. Maut on kyllä tasapainossa hienosti.

Post author: Musti77
Musti77
6 months ago
3.7

Post author: Lauri
Lauri
@ K-Citymarket Pirkkala
6 months ago
DDH Hopchest DIPA, Latvia
4.3
Syvän ja maitomaisen vaaleankeltaista ja sameaa. Kepoinen ja pienikuplainen vaahto. Tuoksu runsaan, maukkaan, makean ja tuoreen trooppisen hedelmäinen (ananasta, mangoa, guavaa, litsiä), kepeän greippinen sekä kevyen vehnäisen ja kauraisen maltainen. Maku maukkaan, makean, runsahkon ja melko tuoreen trooppisen hedelmäinen (ananasta, mangoa, litsiä, guavaa, aprikoosia), kitkerähkön greippinen, kepeän ja pehmeähkön vaalean maltainen, vehnäisen ja kauraisen viljainen sekä selkeähkön humalaisen katkera. Oikein hyvät, runsahkot ja tasapainoiset maut. Suutuntuma on melko täyteläinen, pehmeähkö ja vähähiilihappoinen. Oikein maukasta, miellyttävän hedelmäistä ja mukavaa juotavaa. Toimitteli oikein kivasti!