
Reviews

Kasper N
@ Assentoft storegade2 years ago

2.0
Ikke lige mig.

Patrick N
@ Modesvej2 years ago
3.8

Gehrt T
@ Østerkær2 years ago

3.5

Anneli P
@ Kihøskh2 years ago

3.0
✨️Luukku7️⃣✨️
Ennakko-odotus oli, ettei ole yhtään mun makuun, mutta olikin ihan jees. Mausteinen ja maltainen, alkuun löysin glögin aromeja.

Sir Guru Kabu
@ Kihøskh2 years ago

3.5
Joulukalenterin #7
Norjalainen näkemys jouluglögistä.
Tumma quadrupel.
Reilusti mallasta.
Mausteisuudessa vivahteita glögiin.

Junde
3 years ago
4.5