
Reviews

Joakim P
2 months ago
3.4
B B
3 months ago

3.4

Michel M
7 months ago

2.6
Thomas Citters
8 months ago

4.0

Blommaert P
2 years ago

3.5

Seppe B
@ Klimaaal / eetcafé De Stordeur2 years ago

3.2
Fruitig, beetje bitter

Weepapa
@ Venlo2 years ago

3.3
Een fris, hoppig en kruidig bier dat op de fles hergist. Smaakt prima, niet bijzonder, gewoon goed.🍻
Nico V
@ Het Gildenhuis2 years ago
4.0

TOtV
2 years ago
3.5
Geebelen K
3 years ago
4.5