
Reviews
DrP
10 months ago
3.6
estebanbjr
10 months ago
4.1

Thies D
11 months ago

4.1
heerlijk

Jayro
1 year ago

4.0
Lekker witbier helemaal niet verkeerd

Fuss
1 year ago
2.0

Géchris B
1 year ago

3.8
Een heerlijk troebel witbier uit Nederland. IJskoud drinken dan komt dit bier helemaal tot zijn recht. Don’t feel guilty if you want another one!
Bramk77
@ Cafe & Steakhouse Dommel 182 years ago
4.5
Heerlijk voor in de zomer☀️