
Collaboration with WeldWerks Brewing and Five Elephant Coffee & Roastery.
Reviews

AndyTheke
1 year ago
0.4

Wikki
1 year ago
2.5
JtM
3 years ago
3.4
Jysky
@ Pien Shop & Bar3 years ago
4.0

Tuska
@ Musta Kynnys3 years ago

4.1
Makiaa hyvää, hitaasti nautittavaa, kookoksesta ei tietoakaan
Antza
@ Fuerst Wiacek Webshop3 years ago

4.0
Sysimusta olut. Niukka kellertävänruskea vaahto.
Tuoksu suklainen, kahvinen.
Täyteläinen ja pehmeä ensivaikutelma. Maussa suklaata, kahvia, kookosta, kaakaota, poltettua sokeria ja paahteisuutta.
Jälkimaku paahteinen, suklainen, kahvinen.
Tämähän toimii hienosti.
(kuvan fasiliteeteista huomaa että ankeat mökkiolosuhteet saattavat vaikuttaa arvioon positiivisesti)

Lasis
@ Pien Webshop3 years ago

4.0
Collaboration with WeldWerks Brewing & Five Elephant Roastery
Mustaa. Kuohkea, beige vaahto. Tuoksu kookosta. Maku pehmeä, öljyinen, suklainen, kookoksinen, kahvinen, vaniljainen ja salmiakkinen(BB12/12/24) Miellyttävä olut.