
IBU:52
Reviews

Jon T
@ Rimi, Nautica/Sadama, Tallinn1 year ago

2.8

Päivi K
@ Rimi, Nautica/Sadama, Tallinn1 year ago

3.1
Paavo K
@ Rimi, Ülemiste1 year ago

3.7
Aki L
1 year ago
3.3

Kalmar
@ SuPerAlko Uus-Sadama1 year ago

3.1
Hiukan on liikaa kuusen kerkkää omaan makuun. Ihan upposi saunaoluena🍺👍
Peter S
1 year ago
2.3
Mikko T L
@ SuPerAlko Lootsi 6, Tallinna1 year ago

3.9
Virstanpylväs 1000! Vaaleankeltainen, lähes kirkas, runsaasti kuohuva IPA. Kuohu kestää hyvin ja jättää reilusti rantua. Niukasti mallasta, hiukan enemmän humaloitu, greippiä, kuusenkerkkää, koivua, kamomillaa. Aika kiva yhdistelmä.

Pertti R
@ SuPerAlko Lootsi 6, Tallinna1 year ago

2.5
Ei kyllä mun suu löydä kuusenhavua, katajaa tai kamomillaa, tätä voi luulla maistamalla ipaksi tai hyvin humaloiduksi lageriksi.

Juho
1 year ago
2.9
Mäkinen M
1 year ago
3.0