
Hieman rohkeammalla prosentilla varustettu sour, jossa reilusti omenaa ja mustaherukkaa.
Reviews

Mazandeeros
5 days ago
2.0
Liian hapan minun makuun. Hankala löytää mausta herukkaa saati omenaa.

Haiminperkele
@ Oluthuone Panimomestari6 days ago

4.6
Tasting 5/5
Ja paras jäi tällä kertaa viimeiseksi.
Todella herukkainen ja hapan sour. Ja onhan tää nyt hyvää.

Pasi Salosta
@ ABC Lohja9 days ago

1.1
Ehkä vähän outo väri olueksi,herukkaa omenaa en saanut makua.

keijoking
@ K-Supermarket Tammelan Stadion11 days ago

3.2
Aikaisemmin arvosteltu pullo versio, tämä tölkki ja muutoin samat sanat mutta arvosanaa kyllä yllättäen tölkki versio parempi jotenkin raikkaamman makuinen.
Sami
@ K-Citymarket Tammisto Vantaa11 days ago
3.3

Kopakkala J
18 days ago
3.5

prossu
22 days ago
4.5

Jesse L
24 days ago
3.7

Toni
@ K-Supermarket Rantakylä1 month ago
3.4
Hyvä ja kirpsakka sour olut.
0,44 tk
Mallasrotta
@ K-Citymarket Lohja1 month ago

3.4