
Parasta elämässä on puhkaista viholliset, nähdä heidän pakenevan ja kuulla heidän naistensa surulliset huudot! Toiseksi paras juttu on raikastavan hellesin juominen ns. after workina! Tujun uusin aluevaltaus lagerrintamalla on ehta helles!
Pumpattava Barbaari on kirkas ja kullankeltainen kaunokainen, jonka makumaailma leijuu kitusissa heliumpallon lailla. Tuotannossa on otettu varovaisesti kulmien kanssa, sillä tämä olut on tyylilajilleen ominaisesti helposti juotava ja raikas sekä humaloitu saksalaisin jalohumalin. Täyteläinen kuin noidan syleily ja kaunis kuin Aquilonian jalokivin koristeltu kruunu!
Reviews

Jesse P
@ Ravintola Totem22 hours ago

3.5
räkäkuppilassa vähän parempaa olutta.
SLa
2 days ago
3.5
Tom Spurs
3 days ago
3.1

Tomi Tapio
@ Lahti4 days ago

3.6

Perälä T
5 days ago
2.5
Dippya
5 days ago

2.5

Jo Iso P
@ Prisma Liisanlehto Vaasa6 days ago

3.5
Outo Raikas katkerookin on, mut paranee vanhetessaan. kuten minäkin😳 😁
Ok hells

Vorris
@ Prisma Liisanlehto Vaasa6 days ago
3.1
Pekka Län
@ Prinsessa Armaada7 days ago

4.1

Kooppi
8 days ago

3.1
Mieto,pehmeä helles