
IBU:25
Unfiltered
Reviews

D.A.L.
18 days ago
3.5

Muurahaiskarhu
4 months ago
2.1

WheatLover
@ K-Citymarket Ruoholahti5 months ago
3.4

Jarno K
@ K-Citymarket Pirkkala5 months ago

3.4
Apexin dunkel lauantain maisteluiden starttiin.
Väriltään olut on kauniin tummanruskea ja kirkas. Vaahtokukka nousee puolisenttiseksi.
Tuoksussa on maltaista siirappia, hedelmää. Suutuntumassa kiva pore. Maku on heleän raikas, siirappinen. Jälkimaku hennon katkeroinen ja makea. Kelpo olut 👍🏻

V1lle
@ K-Citymarket Mikkeli5 months ago

3.0
Aikalailla genren perusmaut...

Poukonen
6 months ago

3.4
Hyvää uutta vuotta kaikille pinttiläisille 🍻🍻🍻

oipaT
@ K-Citymarket Mikkeli6 months ago

3.0
Alumiinisessä tölkissä violetti soikea etiketti, jonka keskellä vihreä pelottava olio. Hiekanvärinen vaahto, lähes kirkas kuparinen juoma.
Maltainen, kuivahko ja miedosti humaloitu.
4,29€.
#55 dunkel
makesco
@ K-Citymarket Jyväskylä Keljo7 months ago
3.3

Harala
@ K-Citymarket Lahti Paavola7 months ago

3.3
Maltainen, pihkan sävyistä humalointia. Kuivahko jälkimaku.

JuNik
@ K-citymarket Keljo7 months ago
2.7
Tuoksu makea, mutta maussa makeutta maltillisemmin. Runko dunkeliksi aika kevyt ja kokonaisuus kääntyy hieman jopa vetisen puolelle. Eihän nämä yleensä mitään raikkaimpia ole, ei tämäkään. Juo kyllä muttei tullut mitenkään oloa että tämän äärelle tarvitsisi palata.