
A DDH IPA hopped entirely with Nelson Sauvin
Reviews
Jorgeboy
@ Juova Hanahuone1 year ago

4.0

A C Breezy
2 years ago

4.0

Jyrki V
2 years ago
3.7
Toimii loistavasti

HooDee
@ Systembolaget Pajala2 years ago

4.1
Hyvän näköinen, tuoksuinen ja makuinen olut.

Matti H
@ Äkäsranta2 years ago

3.7
MSieppi
@ Systembolaget E-service / Online2 years ago

3.5
Reilun hedelmäinen, sitruksinen. Oliko tylsä tai liika monta samanlaista juotu mutta, hyvä oli.

Takko
@ Systembolaget Kvillsfors, Jönköping2 years ago

4.0
God och välbalanserad.

Tero M
@ Systembolaget Umeå, Centrum2 years ago

4.0
Aika yks toikkoinen,mut sitäkin maukkaampi hazy ipa. Maussa sitrusta ja ananasta

Roywenk
2 years ago
4.0

Luddemannen
2 years ago

4.1
Mucho fin och balanserad.