
Reviews

Stasp
2 months ago
3.9

JUSTINJAYB
@ Mamut Pub7 months ago

3.8

Reiska
8 months ago
3.6
Ihan hyvä, aluksi hieman vetinen mutta sitten tulee maku petästä. Ei huono.
Vesa P
8 months ago
3.0

VirgoCe
@ Czeskie piwo8 months ago
3.0

J.Tirckoin
@ K-Citymarket Pilkko9 months ago

3.2
Omat oktoberfestit mökillä 😄. Pari olutta, Günther-makkaroita ja muutama nökäre Comté-juustoa 🍻.
Ulkonäkö kirkas, vaahto vahva.
Tuoksu hyvin laimea.
Suutuntuma lageriksi pehmeä, vähähiilihappoinen. Maussa mukavasti maltaisuutta, humalointi kevyt.
Pražačka-olut on kahdesta maistamastani selvästi suunmyötäisempi, vaikka onkin prosenteiltaan kevyt.

JuNik
@ K-Citymarket Palokka Jyväskylä9 months ago
3.7
Miedoksi olueksi erittäin maistuva. Kevyt viljaisuus ja maltaan maku lyövät kättä sopivan makeusasteen kanssa. Kokonaisilme on pehmeä ja helposti lähestyttävä. Maistuu hyvältä paljaaltaan, mutta tulen ehdottomasti testaamaan tätä myös jonkun ruoan kanssa.
Rhys D
9 months ago
2.9
v.dimitroff
10 months ago
4.0
pollyprkl
10 months ago

3.2
Vaatimukset täyttävä tsekki. On puhtaan makuinen ja helppoa juoda, tosin vähän kesyt prosentit.
Väritys: kullankeltainen, runsaalla vaahdolla viritetty.